وگروه نیروی دریایی ارتش
ناوشکن سهند
جنگ افزار

ناوگروه نیروی دریایی ارتش عازم یکی از بنادر جنوب شرق آسیا شد

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: ناوگروه بیست و هشتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه ماموریت خود در آبهای آزاد و بین المللی امروز دوشنبه ضمن ترک بندر بمبئی هندوستان، عازم یکی از بنادر مهم جنوب شرق آسیا شد.

ناوگروه نیروی دریایی ارتش عازم یکی از بنادر جنوب شرق آسیا شد

ناوگروه نیروی دریایی ارتش عازم یکی از بنادر جنوب شرق آسیا شد

به گزارش جنگ نرم و عملیات روانی؛  به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی، ناوگروه بیست و هشتم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «البرز»، ناو پشتیبانی رزمی « بندرعباس»، زیردریایی سنگین « یونس» و یک فروند بالگرد ۲۱۲ است.

امیر دریادار دوم « سیاوش جَره » با تأکید بر این که ناوگروه بیست و هشتم از جمله سنگین ترین ناوگروه هایی بوده است که تاکنون به دریاهای آزاد اعزام شده است، گفت: زیردریایی یونس که این ناوگروه را همراهی می کند، در نیمه اول سال ۱۳۹۰ نیز با ۶۶ روز دریانوردی در اولین مأموریت خود توانست در دریای سرخ حضور یابد.

دریادار جَره حضور واحدهای زیر سطحی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نشان از افزایش توانمندی کشور در کاربری نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی و تأمین و حفاظت از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دریا دانست.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که بنا بر تدبیر فرماندهی معظم کل قوا، امروز تبدیل به یک نیروی راهبردی شده است، با استفاده از تمام توان خود در سطح، هوا و زیر سطح بیشترین نقش را در تامین امنیت خطوط مواصلاتی دریایی کشور در آبهای آزاد و بین المللی دارد؛ جایی که بیشترین تبادل تجاری دنیا در آنجا انجام می شود.

 امیر دریادار دوم جَره ادامه داد: در جریان حضور این ناوگروه در هندوستان، ژنرال « شکهار سینها » فرمانده نیروی دریایی غرب هند، ضمن بازدید از ناوگروه نیروی دریایی ارتش و تجلیل از آمادگی این یگانها خصوصا زیردریایی یونس اظهار داشته است، من فرمانده یکی از زیرسطحی های مشابه یونس نیز هستم و می دانم که جمهوری اسلامی ایران در نگهداری و استفاده از این زیردریایی چقدر موفق بوده است.

ناوگروه بیست و هشتم نیروی دریایی ارتش، پیش از این در طول مسیر، ضمن اعلام آمادگی برای پاسخ به درخواست کمک یک فروند کشتی تجاری پاکستانی، یک کشتی لیبریایی را که عازم بندر فجیره امارات متحده عربی بود را از چنگ دزدان دریایی نجات داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 19 آذر 1398برچسب:, :: 1:48 :: نويسنده : AliReza&Nader

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ناوشکن سهند و آدرس ghorobesahand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 3418
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1